Mindo

14 oktober 2013 - Mindo, Ecuador

Na een weekje redelijk relaxen en Spaans leren vond ik het tijd voor wat actie. Vrijdags was de WK kwalificatie wedstrijd Equador - Uraguay. En aangezien voetbal hier best leeft wilde ik dat wel eens meemaken. De eigenaar van ons hostel ging kijken of hij nog wat kaartjes kon scoren voor een beetje goede prijs en hij wilde voor mij ook wel meteen een meenemen. Uiteindelijk hebben we toch nog zo'n $60 betaald, maar het was een geweldige ervaring! Equador had gewonnen met 1 -0 dus daarna nog f f flink feesten in de kroeg.
Op zaterdag ben ik naar Mindo gegaan. Dit is een dorpje vol met hippies met alleen maar outdoor stuff. Hier heb ik de canopy gedaan. Een beetje via kabelbanen over valleien zippen. Ook heb ik nog rapelling gedaan, dit is abseilen in een waterval, in dit geval 40 m hoog en echt supergaaf! Daarna ben ik met nog wat Zuid-Amerikanen die ik die dag heb leren kennen gaan tuben in een rivier. Heel anders dan in Laos! Veel rotsen en er moest er moest een gids mee anders was het te gevaarlijk.
Maar na al dat avontuur kon ik lekker relaxen in de jacuzzi van het hostel! De volgende dag nog even lekker gerelaxd in een hangmat bij het zwembad en een vlinderfarm bezocht voordat ik weer terug ging naar Quito.
En morgen begint het dan echt.....mijn reis naar Colombia!

ps de foto's komen later. ik kan ze hier niet uploaden.

Ps de foto's komen later. Ik kan ze hier niet uploaden....