Naam:
Foto’s:
498
Video’s:

Over mij

Ik kijk er al een tijdje naar uit, maar nu is het dan eindelijk zover....Vakantie!!! En over 3 nachtjes slapen stap ik op het vliegtuig naar de Filipijnen, waar ik 4 weken in mijn uppie ga backpacken. Op 29 oktober vlieg ik door naar Borneo waar ik Stephan in zijn armen kan vliegen als het goed is.

Over mijn reis

Dinsdag 3 oktober heeeeel vroeg stap ik op Schiphol op het vliegtuig naar Bangkok waar ik een korte tussenstop zal maken voordat ik naar Manilla vlieg, de hoofdstad van de Filipijnen. Hier kom ik op 4 oktober aan. De planning is dat ik eerst het gebied ten noorden van Manilla ga verkennen en dat ik daarna afzak naar Bicol waar ik met walvishaaien wil gaan snorkelen. Die schijnen daar gewoon een beetje voor de kust' te zwemmen. Daarna wil ik nog even relaxen en mijn ogen uitkijken op Palawan om vervolgens terug in Manilla het vliegtuig te pakken naar Borneo.

Hier zal ik in Kota Kinabalu Stephan weer zien. Samen gaan we ook nog eens 4 weekjes backpacken. De bedoeling is eerst een stukje oostkust van Borneo te pakken richting een van de mooiste duikspots ter wereld, tenminste dat hebben we gelezen ;) Dan gaan we via het noorden naar het westen om in Kuching weer het vliegtuig te pakken naar huis. Na een tussenstop in Dubai, waar we helaas niet even kunnen blijven, landen we zaterdag 25 november weer op Schiphol

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

België, Bolivia, Bulgarije, Cambodja, Colombia, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Laos, Luxemburg, Malta, Nederland, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Oekraïne, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zweden.