Kanchanaburi

30 april 2008 - Kanchanaburi, Thailand

De fietstocht is een echte aanrader als je een keer in Bangkok komt! Is weer eens wat anders dan al die drukte van die standaard bezienswaardigheden. Mijn gids heette Thai, niet echt nederlands dus, maar wel een goede gids. Tijdens de fietstocht voor het eerst een echte Thaise maaltijd gehad en het was echt lekker!

Daarna ben ik op aanraden van een duits stel die ik op de fietstoer had leren kennen naar de Baiyoke sky hotel gegaan. Daar zat ik dan, 83 verdiepingen hoog met een prachtig uitzicht over Bangkok van een lekkere Mai-Tai te genieten. Das pas vakantie!

Vandaag heb ik de trein gepakt naar Kanchanaburi. Echt leuk tussen al die Thaise mensen. Ik heb mijn eigen geen minuut verveeld in de 2,5 uur treinen. In Kanchanaburi heb ik de engelse Lucy leren kennen. Zij blijft net als ik 3 dagen hier, dus hebben we maar besloten om ff samen te reizen. Morgen zijn we van plan om naar de bridge over river Kwai en de tijgertempel te gaan.

1. Vetje:
    30 april 2008
    He Marjan,

Fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt en dat je nu al iemand ontmoet hebt waar je zo een paar daagjes mee op kunt trekken, maar jou kennende was ik daar eigenlijk niet zo bang voor.
    Groeten van de Vetjes.
    P.S. mooie foto's trouwens
  2. Ivonne Beekmans:
    1 mei 2008
    hoi hoi! jee, 2 berichten in 3 dagen, je doet het goed Marjan! Het ziet er allemaal mooi en gezellig uit! Wij hebben hier koninginnedag gevierd in Eindhoven, was ook gezellig! groetjes Sander en Ivonne
  3. Bobby:
    Hey Marjan,

eindelijk je sites es bekeken, ziet er goed uit daar. Leuke verhalen zo. Ik houd de site in de gaten voor nieuwe verhalen en foto's en heel veel plezier nog daar.

groeten Bobby
  4. Pepeke:
    Heeee Marjan,

Toppie, dat je het goed naar je zin hebt!!
    Ik wens je heel veel plezier tijdens je trip, je zult wel heel veel te vertellen hebben, als je weer terug bent in Holland de Gekste...wat we natuurlijk allemaal graag van je willen horen!

Veel plezier en groeten,

Ton "Pepeke" Antonis
  5. Loes:
    Hé Marjan,

Hoe is het daar aan de andere kant van de wereld? Aan deze kant is alles goed. Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je je goed vermaakt. Heb toch wel aan je moeten denken. Ik vind het echt dapper van je. Geniet van alles wat je gaat mee maken. En pas op....ik hou je in de gaten!!! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

xxx Loes