Eindelijk in Bangkok

29 april 2008 - Bangkok, Thailand

Gisteren morgen aangekomen. De vlucht was echt relaxed, zelfs het eten was lekker!

Bangkok zelf is echt niet normaal druk, maar de mensen zijn bijna allemaal even vriendelijk. Alleen als je met een tuk-tuk reist moet je uitkijken. Nadat ik was aangekomen besloot ik maar meteen Bangkok te gaan verkennen. De tuk-tuk zou me van de ene bezienswaardigheid naar de andere brengen en tussendoor op me wachten. Maar omdat het gister schijnbaar de laatste promotiedag van kleding was, kreeg je in elke kledingwinkel waar ze kleding op maat maakten een gratis tankkaart van 10 bath als je iets kocht. De 1e tuk-tuk chauffeur vroeg of ik dat wou doen. Nou nee. Toen was in in een keer weg. Volgende tuk-tuk chauffeur bracht me gewoon naar zo n winkel. Of ik 10 minuten rond wou snuffelen. Nou okee dan. Maar weer niks gekocht natuurlijk. Dan nog naar een andere kledingwinkel, anders wou hij mij niet verder brengen. Toen stond ik daar dus weer! Voortaan dus maar taxi s voor mij.

Vanmiddag ga ik een fietstocht maken door Bangkok met een Nederlandse gids. Of dat goed gaat horen jullie de volgende keer wel. De foto s zal ik er binnenkort opzetten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ralph:
    29 april 2008
    hej das mooi!! veilig aan gekomen!!
    Mensen zijn daar idd wel vriendelijk maar dus ook commercieel....
    ga je ook naar de longnecks toe??
    ben wel benieuwd naar de foto's joh!

veel plezier nog!
  2. Dommelsch:
    29 april 2008
    he marjanneke, het is al weer echt een marjan vakantie aan het worden, je hebt deze keer toch geen hakken meegenomen ;), goed om te horen dat je heelhuids aangekomen bent!! we volgen je elke dag dus we verwachten wel dat je dit up to date houdt!!
    groetjes je collega's
  3. Grace:
    Hey Meis,

Veilig aangekomen dus. Begint al meteen goed daaro... haha, herken het een beetje van Beijing, ze doen het echt overal dus...
    We zijn wel benieuwd naar de mooie pic's. We houden je in de gaten.

Groetjes Ronnie en Grace

Owja als je benieuwd bent naar wat foto's van de bruiloft: ze staan op mijn hyves.
  4. Anouk:
    Hey Marjan,
    Goed om te horen dat je weer veilig met de beentjes op de grond staat. Ben ook erg benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anouk