Nog 3 daagjes....

24 april 2008

Bijna is het dan zover.... over 3 daagjes vertrek ik richting Thailand. Ik zal een poging doen om via deze site jullie allemaal op de hoogte te houden van al mijn ervaringen daar. Natuurlijk horen daar ook de vele foto's bij die ik zeker zal maken.

Na een maandje backpacken is de planning dat ik op 27 mei weer land op Schiphol, zodat ik het jullie ook allemaal live kan vertellen als ik weer terug ben in het mooie Brabant. Tot dan!

1. Robin:
    24 april 2008
    Hee Marjan! Ik ga de site zeker in de gaten houden. De feed heb ik al te pakken.

Heel veel plezier in Thailand!
  2. Peter:
    Ziet er goed uit Marjan! Alvast veel plezier in Thailand! x
  3. Yvon:
    Hey zussie,

Heel veel plezier!!! En niet te gek hè!!

Groeten Yvon
  4. Ivonne Beekmans:
    24 april 2008
    Hé, vind het nog steeds een raar idee: Jij helemaal aan de andere kant van de wereld...Maar...Ik hoop echt dat je het super naar je zin hebt en dat de reis zal zijn zoals je het verwacht! Heel veel plezier, geniet ervan!!!
    xxx Ivonne en Sander ook natuurlijk!
  5. Grace:
    Hey Meis,

Heel veel plezier daaro!
    Eerst nog effe een feestje vieren morgen he ;-)

Tot snel

X Grace
  6. Tanja van Lokven:
    26 april 2008
    He Marjan,

Hoorde van jullie pap wat je plannen zijn... Echt wel stoer om alleen te gaan rondtrekken daar! Hoor alleen maar positieve verhalen over Thailand, dus dat komt vast helemaal goed. Heel veel plezier in ieder geval, geniet ervan en ik zal je avonturen zeker volgen ;)

Groetjes, Tanja
  7. Fam smolders:
    26 april 2008
    Ha Marjan,Stoer hoor helemaal naar Thailand.
    We wensen je v eel reisplezier en geniet er maar van Dat blijft je hele leven bij.
    Veel zul je zien en beleven en je hebt t altijd gewild zoals we altijd van je hebben gehoord.
    We blijven je volgen en de groetjes he hou je taai he. Fam ............Smolders uit Westelbeers.
  8. Twan:
    27 april 2008
    heel veel plezier in Thailand
    geen gekke dingen doen
    maar maak er vooral iets mooi van
    en tot over een week of 5
    groeten Twan
  9. Vetje:
    28 april 2008
    Veel plezier in Thailand. Ik vind het echt super voor je!!
  10. Ineke:
    Hey Marjan,

Fijne reis en heel veel plezier in Thailand. We zijn benieuwd naar je adventuren en verhalen.

Groetjes, Ineke en Rob
  11. Annemieke:
    Hey Marjan,

Een hele fijne reis en geniet ervan.

Groetjes Annemieke
  12. Gist en Lagering Dommelen:
    29 april 2008
    Zeg Marjan, waar blijft de diacethyl-planning?

Groeten van je collega's van Bierproces.
  13. Chantal & Eric:
    4 mei 2008
    Ha Marjan,

Mooie verhalen! Kunnen wij ook een beetje meegenieten van je reis. En wie weet kun je ons door je verhalen overtuigen om ook eens het vliegtuig te pakken en daarnaar toe te gaan.

Door de foto's en het verhaal krijgen wij ook een goed beeld van wat je mee maakt!

In ieder geval veel plezier en wij blijven je verhalen volgen.

Groeten uit Oisterwijk,
    Chantal en Eric