Alweer naar huis....

26 mei 2008 - Bangkok, Thailand

Op Ko Tao heb ik alleen maar gerelaxed en gefeest en 2 keer gedoken. Het koraal is daar echt super mooi, maar helaas hebben we niet veel bijzondere vissen gezien.

Ook was er echt een gave vuurshow op het strand. Helaas kan ik nou even geen filmpje op de blog zetten, maar die zien jullie thuis wel. En de ladyboyshow die we hebben gezien, echt grappig hoeveel mannen daar zich als vrouw verkleden en zich dan voor lul zetten!

Een goeie afsluiter van deze supergave reis!!

Eenmaal terug in Bangkok heb ik nog de hele middag geshopt. Ik heb nog nooit een stad gezien met zoveel winkels bij elkaar. Niet normaal!

Daallijk nog lekker uiteten voordat ik vannacht weer terug vlieg naar hopelijk het nog steeds warme Nederland....

1. Tante Sjaan:
    Ha Marian
    Zo te lezen heb je een mooie vakantie gehad, maar het is nu bijna voorbij. Wij wensen je een goede vlucht en hopen dat je voldaan op je vakantie kunt terug zien.
    Groetjes en tot ziens.
  2. Tanja van Lokven:
    He Marjan,
    We hoorde inderdaad van jullie pap dat ze je dinsdag op gaan pikken op Schiphol. Dus dan zit 't er alweer op. Gaat veel te snel he! Maar leuk in ieder geval om je verhalen zo te lezen.
    Ook van ons een goeie terugvlucht gewenst en wie weet tot snel.
    Groetjes, Ronald en Tanja
  3. Ralph:
    Hi Marjan,

zekerweten dat die Ladyboyshow schitterend is!!
    k ben wel benieuwd naar de verhalen hoor!!
    dat shoppen zal wel wat voor je zijn of niet! hahaa

goede reis terug en tot snel!!

Greetzzz ralph
  4. Jop:
    27 mei 2008
    Nou Marjan, alweer thuis!! Hopelijk zien we alle foto's snel een keer 'live'. Tot snel,
    Groeten Jop